Kancelarijski pribor je sve ono što koristimo u toku dana za obavljanje posla. To su hemijske, flomasteri, olovke, bojice, markeri, sveske, blokčići i papiri, nalepnice, fascikle, razni planeri i organizatori, koverte, obrasci, makaze, heftalice, registratori, pa čak i neke tehničke stvari kao što su police i čiviluci. Zapravo, sve ono što se obavezno nalazi u svakoj kancelariji i što na neki način pomaže u poslu možemo da zavedemo pod kancelarijski materijal.

Kod nas možete pronaći sve što vam je neophodno za brz i lak rad i bolju organizaciju na jednom mestu i to po pristupačnoj ceni.

Našu ponudu kancelarijskog materija pogledajte ispod:

  • Papir A4
  • Termo rolne:
    • 28mm Ø40mm
    • 38mm Ø50mm
    • 57mm Ø40mm
    • 57mm Ø48mm
    • 80mm Ø60mm
  • Registrator: veci, manji, uzi
  • Koverte
  • Hemijske olovke
  • Nalog za uplatu - Nalog za prenos - Nalog za isplatu
  • Plasticne fascikle ( gaće )
  • Selotejp: mali, veliki


šta sve obuhvata kancelarijski materijal i šta je ono što morate da imate?


U kancelarijski materijal spadaju pisaći pribor, likovni pribor, pribor za radni sto, papirni program, tehnički program, pribor za arhiviranje i organizaciju, kertridži, toneri, tehnička sredstva kao i proizvodi za osveženje. Jednom rečju, pod kancelarijskim piborom je obuhvaćeno sve ono što bi vam moglo zatrebati u toku jednog radnog dana u kancelariji.

Modernizacija možda jeste uzela maha, ali kvalitetan i odgovarajući kancelarijski materijal nikada neće izaći iz mode i uvek će biti potreban bez obzira na sve načine koje smo otkrili kako bismo olakšali i ubrzali završavanje svakodnevnih poslova. Zato nemojte potcenjivati moć papira i olovke, već napravite spisak potrebnog materijala i već danas naručite sve sitnice koje su vam neophodne za uspešan radni dan u kancelariji.


Ukoliko su vam potrebne dodatne informacije budite slobodni da nas kontaktirate. Naše kontakt podatke možete pronači OVDE.

.
Copyright © 2018 Janković Fiskal. All rights reserved.
Izrada sajta i SEO by WBS