Kancelarijski pribor je sve ono što koristimo u toku dana za obavljanje posla. To su hemijske, flomasteri, olovke, bojice, markeri, sveske, blokčići i papiri, nalepnice, fascikle, razni planeri i organizatori, koverte, obrasci, makaze, heftalice, registratori, pa čak i neke tehničke stvari kao što su police i čiviluci. Zapravo, sve ono što se obavezno nalazi u svakoj kancelariji i što na neki način pomaže u poslu možemo da zavedemo pod kancelarijski materijal.
Kod nas možete pronaći sve što vam je neophodno za brz i lak rad i bolju organizaciju na jednom mestu i to po pristupačnoj ceni.
22499808 1502423353176397_8465776407551672320_nbusiness-cards-3152886 640envelope-146555 640
Našu ponudu kancelarijskog materija pogledajte ispod:
Papir A4
Termo rolne:
28mm Ø40mm
38mm Ø50mm
57mm Ø40mm
57mm Ø48mm
80mm Ø60mm
Registrator: veci, manji, uzi
Koverte
Hemijske olovke
Nalog za uplatu – Nalog za prenos – Nalog za isplatu
Plasticne fascikle ( gaće )
Selotejp: mali, veliki
pen-3118499 640office-633275 640paper-2095674 640
šta sve obuhvata kancelarijski materijal i šta je ono što morate da imate?
U kancelarijski materijal spadaju pisaći pribor, likovni pribor, pribor za radni sto, papirni program, tehnički program, pribor za arhiviranje i organizaciju, kertridži, toneri, tehnička sredstva kao i proizvodi za osveženje. Jednom rečju, pod kancelarijskim piborom je obuhvaćeno sve ono što bi vam moglo zatrebati u toku jednog radnog dana u kancelariji.
Modernizacija možda jeste uzela maha, ali kvalitetan i odgovarajući kancelarijski materijal nikada neće izaći iz mode i uvek će biti potreban bez obzira na sve načine koje smo otkrili kako bismo olakšali i ubrzali završavanje svakodnevnih poslova. Zato nemojte potcenjivati moć papira i olovke, već napravite spisak potrebnog materijala i već danas naručite sve sitnice koje su vam neophodne za uspešan radni dan u kancelariji.
Ukoliko su vam potrebne dodatne informacije budite slobodni da nas kontaktirate. Naše kontakt podatke možete pronači OVDE.